Tinklaraštis

Kaip apsaugoti prekių ženklą Kinijoje?

Įsivaizduokite situaciją: pateikiate registruoti savo ilgą laiką daugelyje pasaulio valstybių naudojamą prekių ženklą Kinijoje ir… Jums jo neregistruoja, nes Jūsų prekių ženklas Kinijoje jau yra registruotas anksčiau, tik ne Jūsų vardu. Ne, tai nėra Jūsų košmaras. Tai yra kasdienė situacija, kai kalbame apie Kinijos rinką. Dažna įmonė Kinijoje susiduria su situacija, kai nebegali pardavinėti savo Daugiau

TOP 6 klausimai, kuriuos turėtų sau išsikelti visi naujai paskirti Duomenų apsaugos pareigūnai

Kiekvienas naujai paskirtas Duomenų apsaugos pareigūnas, savo darbą užtikrinant asmens duomenų tvarkymo suderinamumą su Bendrojo duomenų apsaugos reglamento (BDAR) nuostatomis turėtų pradėti nuo įsitikinimo, ar tvarkant asmens duomenis yra laikomasi esminių BDAR įtvirtintų asmens duomenų tvarkymo veiklos principų, o tai jis galėtų padaryti išsikeldamas sau šiuos 6 klausimus: Daugiau

Virtuali juridinio asmens buveinė – netolima ateitis?

Sparti technologijų plėtra skatina naujoves ir verslo sektoriuje. Tai džiugina ne tik inovacijų entuziastus ir verslininkus, kuriems tokie pokyčiai galėtų padėti nemažai sutaupyti, bet ir teisininkus, kuriems juridinio asmens steigimo procesas ateityje turėtų gerokai palengvėti. Daugiau

Teisme sekasi geriau nei futbolo čempionate: garsusis futbolo žaidėjas Lionel Andrés Messi Cuccittini laimėjo bylą dėl savo prekių ženklo

Garsusis futbolo žaidėjas Lionel Andrés Messi Cuccittini pateikė registruoti prekių ženklą, skirtą žymėti sporto prekėms. Jis buvo užginčytas ankstesnio prekių ženklo savininko Jaime Masferrer Coma, kuris teigė, kad Messi prekių ženklas yra klaidinamai panašus į jo prekių ženklą MASSI. Daugiau