Stambūs projektai - Intelektinė nuosavybė ir žiniasklaida

Naujasis Nevėžis apgynė savo teises Latvijos teisme

Latvijos apeliacinio teismo instancijoje priimtas palankus sprendimas Lietuvos įmonei Naujasis Nevėžis dėl „3 draugų” prekių ženklų bylos. Apeliacinis teismas nusprendė, kad ieškovo prekės ženklas  „Draugu” neturėtų būti lyginimas tik su vienu „Draugi” elementu iš visos „OHO 3 draugai” prekių ženklo sudėties.

Teismas konstatavo, kad prekių ženklas „OHO 3 draugai” yra suvokiamas vartotojui kaip visuma ir turėtų būti analizuojami jo atskiri elementai (OHO, „3 draugai draugi sopra friends” ir nuotraukos su trimis žvėreliais). Dėl šios priežasties teismas konstatavo, kad visuomenės suklaidinimo galimybė tokiu atveju neegzistuoja. Be to, apeliacinis teismas taip pat atsižvelgė į pateiktus įrodymus, kad 28% pusryčių dribsnių rinkos priklauso „OHO”, o ieškovas to neginčijo. Pažymėtina, kad pats ieškovas neturi tokio produkto kaip pusryčių dribsniai.

Naujojo Nevėžio interesams Lietuvoje atstovaujanti TRINITI advokatė, patentinė patikėtinė Vilija Viešūnaitė teigė, kad šis sprendimas atitinka šiuo metu ES formuojamą prekių ženklų panašumo bylų praktiką. TRINITI džiaugiasi, kad padeda Lietuvos įmonėms saugoti savo intelektinę nuosavybę ir už Lietuvos ribų.

Atstovavome žinomą avalynės gamintoją ginant savo intelektinės nuosavybės teises

Triniti komanda atstovavo visame pasaulyje žinomo prekės ženklo savininką ir inovatyvios avalynės gamintoją eilėje ginčų ginant jo teises į registruotą dizainą nesąžiningos konkurencijos bylose.

Triniti sėkmingai pavyko apginti kliento interesus teisminiame ginče su vienu didžiausių prekybos centrų Lietuvoje, kuris prekiavo avalynės, pažeidžiančios kliento intelektines teises, klastotėmis. Ginčas buvo išspręstas taikos sutartimi prekybos centrui sutikus išimti avalynę iš prekybos.

Klientą konsultavo ir ginče atstovavo Triniti partnerė Vilija Viešūnaitė, asocijuoojia partnerė Aurelija Rutkauskaitė ir teisininkė Daugailė Syrusaitė.

Teisinės paslaugos Lietuvos technologijų spartuoliui, šiandien vystančiam veiklą trijose pasaulio žemynuose

TRINITI Lietuva konsultavo UAB „Intelligent communications“, „TRAFI“ informacinės kelionių planavimo sistemos savininkę ir kūrėją šiai vystant vieną pažangiausių eismo sekimo ir kelionės maršruto optimizavimo sistemų, šiandien jau veikiančių trijose pasaulio žemynuose – Baltijos šalyse, Turkijoje ir Brazilijoje.

„TRAFI“ sistema vienija visas viešojo transporto rūšis, taksi, keliones dviračiu bei pėsčiomis ir analizuoja eismo situaciją realiu laiku bei parenka patogiausią kelionės maršrutą. Ja kasdien naudojasi daugiau nei 300 tūkst. vartotojų.

Lietuvoje „Intelligent communications“ valdo didžiausią tokio pobūdžio portalą www.marsrutai.lt.

TRINITI teisininkai konsultavo klientą teisiniais klausimais dėl „TRAFI“ mobiliosios aplikacijos kūrimo ir apsaugos, konsultavo elektroninės prekybos klausimais, rengė programos ir internetinio puslapio naudojimo sąlygas bei visus kitus su „TRAFI“ sistemos vystymu susijusius teisinius dokumentus.

Klientą konsultavo TRINITI partnerė Vilija Viešūnaitė ir asocijuota partnerė Aurelija Rutkauskaitė.

VPB įregistruotas nacionalinis prekių ženklas „PURE BRANDY“

LR Valstybinis patentų biuras (VPB) 2013-04-19 sprendimu tenkino pareiškėjo įmonių grupės AB „Alita”apeliaciją ir priėmė sprendimą įregistruoti ženklą „PURE BRANDY“.

Įmonių grupės teisiniams interesams dėl pirminio VPB eksperto sprendimo neregistruoti prekių ženklo „PURE BRANDY“ bei teikiant apeliaciją dėl nepagrįstai ribojamų pareiškėjo teisių atstovavo advokatų profesinės bendrijos TRINITI intelektinės nuosavybės darbo grupės teisininkai. Darbo grupei vadovavo partnerė, patentinė patikėtinė, Europos patentinė patikėtinė advokatė Vilija Viešūnaitė.

Darbo grupės specialistams pavyko sėkmingai įrodyti, kad žymuo „PURE BRANDY“ (prekių ženklas pripažintas geriausiu 2011 metų produktu Lietuvoje) yra išskirtinai siejamas tik su įmonių grupe AB „Alita“, yra intensyviai naudojamas, įgijęs išskirtinumą, todėl gali ir pareiškėjo prašymu turi būti registruotas prekių ženklu.

Teismas įpareigojo UAB „Žalgirio loto“ nutraukti prekių ženklo “Puodas aukso” naudojimą.

Lietuvos apeliacinis teismas išnagrinėjo UAB „Žalgirio loto“ apeliacinį skundą dėl Vilniaus apygardos teismo sprendimo civilinėje byloje pagal UAB „Olifėja“ ieškinį, kurį atstovavo mūsų kontoros advokatė, patentinė patikėtinė Vilija Viešūnaitė.
Teismas paliko galioti pirmos instancijos teismo sprendimą – įpareigojo UAB „Žalgirio loto“ nutraukti prekių ženklo “Puodas aukso” naudojimą, kadangi jis klaidinančiai panašus į UAB „Olifėja“ prekių ženklą “Aukso puodas”.

TRINITI ginče apgynė „Moët & Chandon“ intelektinės nuosavybės teises

TRINITI intelektinės nuosavybės teisės komanda sėkmingai atstovavo savo klientą – nuo 1743 m. lyderiaujančius pasaulyje šampano namus – „Moët & Chandon“ (MHCS) ginče dėl klaidinančio prekės ženklo panašumo.

LR Valstybiniame patentų biure buvo užregistruotas vieno žinomiausių Lietuvoje alkoholinių gėrimų gamintojo „ITALIANA LT“ valdomas prekės ženklas „CHANSON“. Triniti kliento nuomone, tai pažeidė anksčiau MHCS registruoto prekės ženklo „CHANDON“ teises. Triniti komanda parengė protestą dėl minėto prekių ženklo registracijos LR Valstybiniam patentų biurui. Ginčas buvo baigtas išregistravus prekių ženklą „CHANSON“.

Klientą atstovavo TRINITI partnerė Vilija Viešūnaitė ir asocijuota partnerė Aurelija Rutkauskaitė.

Padėjome UAB „Naujasis Nevėžis“ laimėti ginčą prieš „Nestle“ dėl prekių ženklo „Choca“

Vilniaus apygardos teismas 2015 m. sausio 19 d. sprendimu atmetė „Societe des Produits Nestle S.A“ prašymą pripažinti UAB „Naujasis Nevėžis“ prekių ženklo CHOCA registraciją negaliojančia ir uždrausti naudoti žymenis CHOCA bei „oho! CHOCA“ žymint grūdų produktų, javainių ir konditerijos kategorijai priskiriamus gaminius.

Savo pretenziją „Nestle“ grindė tuo, kad ji yra anksčiau užregistruotų Bendrijos prekės ženklų CHOCAPIC ir CHOCAPIC DUO savininkė, o „Naujojo Nevėžio“ prekės ženklas CHOCA dėl savo fonetinio panašumo esą gali būti laikomas klaidinamai panašiu prekės ženklu, todėl jo registraciją LR Valstybinis patentų biuras turėtų panaikinti.

Teismas konstatavo, kad nėra pagrindo konstatuoti klaidinamą ženklų panašumą. Kadangi lyginamieji prekių ženklai sudaryti iš dirbtinių žodžių, neturinčių jokios reikšmės, jie yra nepalyginami semantiškai, skiriasi fonetiškai, o įvertinus vaizdinius elementus, juose dominuojančias spalvas, šriftus bei žodžių išdėstymą, konstatuotas ir šių prekių ženklų grafinis nepanašumas. Šis „Naujajam Nevėžiui“, kuris eksportuoja savo produktus į daugiau nei 30 šalių, palankus teismo sprendimas yra strateginės svarbos.

„Naująjį Nevėžį“ atstovavo TRINITI partnerė Vilija Viešūnaitė ir asocijuotoji partnerė Aurelija Rutkauskaitė.